Sunday

Hejhej! Ett tag sedan nu.
Denna dagen har mestadels bestått av plugg. Blev egentligen inte alls mycket gjort då jag knappast hittade någon fakta om det jag skulle arbeta med men blev klar med en uppgift i alla fall. Vid åtta tiden drog jag i alla fall ut och träffade några kompisar och kom hem för ca en timme sedan. 
 
Måndag imon och är inte alls tagg. Är riktigt skoltrött nu och vill bara ha sommarlov verkligen. Vi har ganska mycket i skolan nu så denna veckan kommer nog gå till en hel del pluggande tyvärr. Det hjälper inte heller att vi har ett prov imon som vi knappast haft några lektioner till men hoppas på att det inte är så svårt då jag knappt övat, hehe. Aja, man får väl tänka positivt, det är ju inte långt till sommarlov ändå.
 
Nu ska jag läsa på lite det sista och kanske kolla på en serie innan jag ska sova tror jag. Hoppas ni haft en bra dag så hörs vi!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0