Stuff about me

-Något jag avskyr är när folk går runt och säger att en människa spelar över eller leker full. Tycker det är något av de vidrigaste sakerna man kan säga om en person. Har till och med ofta hört folk säga så om sina närmaste kompisar och det äcklar mig att någons kompisar säger så om någon. Nej usch, jag klarar inte av att höra folk säga sånt.

 

-Den bästa känslan som finns är att veta om att personen man tycker om känner detsamma för en.

 

-Jag är sjukt skoltrött och har börjat få små koncentrationsproblem på lektionerna i skolan.

 

-Något jag aldrig kommer förstå mig på är folk som är i ett förhållande men som gör/skriver saker med andra. Jag menar, varför ha en partner om man ändå inte kan hålla sig till den? Gillar man en person på riktigt så skulle de aldrig ens komma på tanken att göra något sånt.

 

-Jag tröttnar väldigt lätt på saker.

 

-Jag har slutat bry mig om rykten och sånt. Om jag hör ett rykte eller att någon snackat om mig, så kan jag inget annat än skratta åt de. Tycker bara det är kul och nästan lite gulligt att de ständigt lägger ner en massa tid på att bry sig om vad man gör. Endast de som förlorar på de, right ;)

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0