Exhausted

Ligger i min säng helt utmattad efter dagen även fast den inte innehöll så ansträngande saker. Dagen började iallafall med ett litet ärende som jag och emsi var på innan första lektionen så blev ingen sovmorgon för oss denna tisdagen. Hade engelska nationella tala idag och det gick väl helt okej. Kände att jag kanske inte tog den plats jag skulle behövt riktigt för att höja mig men jag hoppas att det åtminstone räcker till det betyg jag strävar efter! 

Även efter skolan åkte jag och emsi iväg på ännu ett ärende och jag måste säga att vägen dit var det värsta jag varit med om. Vi lyckades ge oss iväg med mopparna precis när det började ösa ute så när jag sedan kom hem var jag genom frusen. Skulle egentligen pluggat direkt när jag kom hem men blev att jag istället kröp mig ner i värmen och somnade. Måste nu ta ikapp med lite läxor så vi hörs imon! 
Min favorit!


Kommentarer
Postat av: your emsi :*

o du är min absoluta favorit!!

2014-05-15 @ 00:12:10
URL: http://emmaci.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0