Tungpiercing

Något jag velat ha sjukt länge och försöker övertala mina föräldrar om är tungpiercing. För något år sedan tyckte jag inte det var så speciellt snyggt men nu tycker jag verkligen det är såå snyggt! Mina föräldrar är vääldigt skeptiska angående detta men ska försöka få det gjort på nästa lov som kommer. Just varför jag vill skaffa det på lovet är för att första veckan har man problem med att äta och snacka, så då passar det perfekt att skaffa på ett lov.
 
Det enda som håller mig lite tillbaka från att skaffa de är att om det skulle gå fel så kan man få allvarliga infektioner mm. Dock är det väldigt sällan de blir fel och tungan är den piecing som läker fortast så det ska nog inte bli några problem.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0