Tillbaka

Hej igen! Det var ett bra tag sedan jag bloggade nu. Har varit väldigt skönt att ta en lite längre bloggpaus då mina bloggpauser annars bara brukar vara i några dagar. Den tiden jag varit borta har det hänt mycket och skulle jag skriva allt skulle det tagit en stund kan man säga. Men sista delen av höstterminen bestod av mycket plugg och stress vilket ledde till nästan ingen träning vilket var lite synd. Sedan blev det julavslutning, fick mina betyg och det tre veckors långa jullovet började. Har haft ett jättehärligt lov även fast det som kändes som att det var en vecka, hade gärna haft lite längre, hehe. 
 
Nu har i alla fall skolan börjat igen, började i onsdags och måste säga att det ska bli skönt att komma in i rutinerna igen och även börja träna igen. Denna termin ska jag i alla fall försöka att ägna så mycket tid som möjligt till plugg. Var dock sjuk igår och idag så har inte blivit så mycket skola och nu är det ju helg så börjar väl på riktigt på måndag.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0