Från skidor till snowboard

Nu är det torsdag och de är våran fjärde dag här i Sälen. Allt har gått väldigt bra förutom att jag haft otroliga problem med mina pjäxor som jag säkert bytt fyra gånger. Det slutade med att jag igår efter lunchen hyrde snowboard istället. Eftersom jag aldrig åkt snowboard innan (förutom förra året i Branäs då jag endast testade lite) så gick det inte så jättebra. Det blev väldigt många fall och det var verkligen ansträngande. Det blev ungefär bara två timmar igår så det blev heller inte så jättestora framsteg. Men idag har jag fortsatt åka ännu mer och har börjat komma in i det lite smått. Ramlar fortfarande en hel del men det går framåt i alla fall.

Kom i alla fall precis in till stugan med Daniel. Stackars Louise skadade sin fot/ben så de andra är på vårdcentralen med henne nu. Tycker så synd om Louise och hoppas verkligen att hon kommer kunna åka mer de här sista dagarna.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0