Back on track

Hej hej! Det var väldigt länge sedan nu. Tappade lusten totalt efter att jag hade börjat blogga vilket var väldigt synd och lite konstigt då jag när jag precis började blogga hade sån lust för att blogga igen men men, what to do.

Det är ju nu helg och äntligen sportlov! Ska bli så skönt då de sista dagarna i skolan var hemska. Fick kämpa mig igenom de sista dagarna som var fulla med läxor och prov och mitt fruktansvärda humör jag hade. Men nu är jag här och mår toppen. Dagen har bestått av både packning och städning eftersom jag ska åka till Sälen imorgon och är där en vecka. Ska bli jättekul att åka skidor igen men samtidigt lite tråkigt att jag missar hela lovet här hemma och inte kommer umgås med kompisar. Ska försöka att få träffa de ikväll när jag är klar med packningen. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0